HİÇ 1. Sezon Fragmanı

  görünümler 711,233

Sıfır Bir

Sıfır Bir

1. Sezon Fragmanı bugün 20:00 'de yayında! 1. Bölüm 19 Şubat'ta BluTv'de sizlerle... Takipte Kalın! Kanalımıza abone olmak için tıklayın ► bit.ly/sifirbiryoutube

YORUMLAR: 2 983
Only Rubin
Only Rubin 9 aylar önce
Kesinlikle izlicem dört gözle bekliyorum😍😍🥰
Only Rubin
Only Rubin 7 aylar önce
@MuHaMMeD hayır😑😐niye?
MuHaMMeD
MuHaMMeD 7 aylar önce
Knk sen körmüsün
oturum aç
oturum aç 8 aylar önce
erggennnnnnnnnnnn
Yoonwithluvia
Yoonwithluvia 9 aylar önce
@Only Rubin beleşe veriyon yani?
Yoonwithluvia
Yoonwithluvia 9 aylar önce
@Şakşuka bana Servet verseler şu yorumu yapmam.
VARTOLUx SADETTİN
VARTOLUx SADETTİN 7 gün önce
fragmanı izlemek bile zaman kaybı
mêk§
mêk§ Aylar önce
HİÇ izlemedim 😀
Xbgrlord
Xbgrlord 2 aylar önce
Semih varol mu ama izliycem sıfır bir iyiyse bu da iyidir
HASRET Y
HASRET Y 3 aylar önce
Adının hakkını vermiş
Zeynep Yiğit
Zeynep Yiğit 4 aylar önce
umarım beğenileri atanlar bottur.
Eylül kardaş
Eylül kardaş 5 aylar önce
İsmiyle çok uyumlu gerçekten devam etmemesi dileğiyle...
Enes
Enes 5 aylar önce
Rezalet R E Z A L E T
Whythm adam
Whythm adam 5 aylar önce
ollleeyyy sonunda geldi en yakında finali bekliyoruz
Ahmet DAĞDEMİR
Ahmet DAĞDEMİR 5 aylar önce
Gerçekten koca bir Hiç izlemeye Hiç gerek yok...
İnci
İnci 5 aylar önce
Ya bu diziyi muhtemelen ortalama 12-13 yaş izleyecek sevdikleri fenomenler olduğu için . Şimdi o yaştaki insanlara uygun bir film mi bu yani? aferin size
Elçin Talya Stasey
Elçin Talya Stasey 5 aylar önce
Alkol ,uyuşturucu , cinsellik , siddet... vs. yeni nesile ne kadar güzel örnek oluyosunuz ya tebrik ederim 👏🏻 0-15 yas arasini bu sekilde kotu yollari guzelmis gibi gostermeye hakkiniz yok sizin Dizinin ismide cuk olmus gercekten bir "HİÇ"
Hasan hüseyin Şahin
Hasan hüseyin Şahin 5 aylar önce
12 yaştan üstü izlemez
Burhan Eren
Burhan Eren 5 aylar önce
Varsa yoksa dizi dara
İbrahim Polat
İbrahim Polat 6 aylar önce
Murat övünç Aklıma Geldi (Tik Tak ) 👌👈
nur
nur 6 aylar önce
Abi insanlar emek vermişler bir dizi cikarmislar boş boş yorum yapmayin izlemiyiceksen izleme geç kardeşim bu kadar basit linclemek zorunda değilsin şunu bi kafaniza sokun
ARDA UTUŞ
ARDA UTUŞ 6 aylar önce
Yazık kafana
Mazilol
Mazilol 6 aylar önce
COP
Cavid Səfərli
Cavid Səfərli 6 aylar önce
Tik tokrların dizisi
Berkay
Berkay 6 aylar önce
Yorumlar diziden daha iyi 😅
Ecrin Tarakçıoğlu
Ecrin Tarakçıoğlu 6 aylar önce
çok güzel olmuş bi daha olmasın
Reclamation
Reclamation 6 aylar önce
Tüm tiktokcular burda sanırım.
Yasemin Elik
Yasemin Elik 6 aylar önce
Ne zaman ve hanki kanalda olcak
Ferhat Yıldız
Ferhat Yıldız 6 aylar önce
Ne kadar arada yatan varsa burda 😂 dizide
Ahmet Usein
Ahmet Usein 7 aylar önce
paranıza yazık lütfen böyle diziler yapmayin babalar sıfır bir adana tarzı sokağın çocuklari tarzi diziler çekin bunlar boş işler
Ahmet Ahmet
Ahmet Ahmet 7 aylar önce
Çöp
ahd ahd
ahd ahd 7 aylar önce
ne olduğunu kimin iyi kimin kötü olduğunu ve semih abi sera abla ve özgür ablanın iyi olup olmadığını ve şu şişe satanların ne işler çevirip ne haltlar karıştırdığını anlamaya çalışan ben 2 ay oldu hala anlamıyom
Metehan Bakır
Metehan Bakır 7 aylar önce
Sıfır Bir ve Sokağın Çovuklarından sonra yakıştımı bu size
Boss Records
Boss Records 7 aylar önce
bu ne ak
Dhhdhd Djehj
Dhhdhd Djehj 7 aylar önce
Hayırlı olsun ülkemiz hiç bir anlam ifade etmeyen bir proje daha kazandı
Нурефшан
Нурефшан 7 aylar önce
Film cıkarmayi oyun falan saniyolarlar heralde, ÖZELLIKLE konusu sacma-oyuncular sacma. Kötü örnek oluyorlar ve tüm umidim gencliktir dien Ataturkun bir kez daha kemikleri sizladi..
BATU Ü
BATU Ü 7 aylar önce
Rezil ettiniz sifir biri
Meryem Gezen
Meryem Gezen 7 aylar önce
😂😂😂😂😂😂🤣🤣😜😜🤣
mostafa aziz hasan kahia
mostafa aziz hasan kahia 7 aylar önce
dizi sacma yaaa
mostafa aziz hasan kahia
mostafa aziz hasan kahia 7 aylar önce
tam olarak yeni bolumleri ne zaman cikiyor
Cennet Kazan
Cennet Kazan 7 aylar önce
Sera ve uzun makarna
Vahit Tankit
Vahit Tankit 7 aylar önce
Tiktokerlar gerçek tede dizidede şımarık
Vahit Tankit
Vahit Tankit 7 aylar önce
Tiktokerların yapacağı dizide böyle olur
VOLLMUSIK
VOLLMUSIK 7 aylar önce
hele bunu sıfır birin paylaşması beni ağır yaraladı. Abimsiniz yapmayın nolur :D
busz
busz 7 aylar önce
dondurma neyli olsun abi -soganli
Kromatik Belle
Kromatik Belle 7 aylar önce
Ne boş bişey
OYUN YERİ
OYUN YERİ 7 aylar önce
Uzun makarna yi gordum icim bir degisti
leva
leva 7 aylar önce
Anlamsız diziler ....
Yasir_ Can
Yasir_ Can 7 aylar önce
Emrullah sürmeli için geldim 🔥
Efe Dgn
Efe Dgn 7 aylar önce
Emrullah surmeliden geldik
Berat Erkmen
Berat Erkmen 8 aylar önce
Yüzde bir milyon izlicem dört gözle bekliyorum
irem su
irem su 8 aylar önce
Tam bölüm yok mu
anlatsam anlican sanki
anlatsam anlican sanki 8 aylar önce
Çok güzel olmuş, bir daha olmasın
WoxieL
WoxieL 8 aylar önce
Dünyanın en kötü kadrosu var dizide izlemem ben
Furkan Kaya
Furkan Kaya 8 aylar önce
Bune olm LSKSKDKFJSJDJDJS
Nesrin Artan
Nesrin Artan 8 aylar önce
Keşke semih sera ve özgüru bu film de gormeseydim
Furkan Ayibogan
Furkan Ayibogan 8 aylar önce
Emrullah sürmeli den geldik
MSP\ BORA
MSP\ BORA 8 aylar önce
Cio mezarında tees döndü sıfır biri çeken kaliteli adamlar gelmiş bok gibi film çekmişler aferm size gözümden düşüyorsun BLU TV
Seda Arslantürk
Seda Arslantürk 8 aylar önce
ya caner ne isin var senin orda
Zeli Özkaratas
Zeli Özkaratas 8 aylar önce
Yorumları okurken, surat ifadem aynen böyle 😄.. yani diziye gelirsek..hmmm ne diyim, izledim ammaa herkesin tarzı değil tabi..ama böyle gerçek hayatlarda var..gençler örnek almayin..yalan dünya..güzel işlerle meşgul olun.
Hasan Aksoy
Hasan Aksoy 8 aylar önce
Aaa sera da var semih de var
Luis sammael
Luis sammael 8 aylar önce
Tiktok daki engelliler gelmiş tutmaz..
Ecem
Ecem 8 aylar önce
beyaz gölge varmı dizide :)
Samet Yılmaz
Samet Yılmaz 8 aylar önce
hani nerede bölümler açtım baktım yok
Hippide Hoppide
Hippide Hoppide 8 aylar önce
Nolur şu dizinin ve şu dizi gibi olan dizilerin yapımcıları ve oyuncuları “bu ülke nereye gidiyor yav” gibi bir sitemde bulunmasınlar. Daha çok kendilerine “bu ülkeyi nereye götürüyoruz?” Diye sorsunlar.
esin yaraş
esin yaraş 8 aylar önce
Bide bunu tiktota küçük fanlarına izleyin diyorlar bu ne şiddet desen var uyuşturucu desen var çok yazık
Necip Yakıcı
Necip Yakıcı 8 aylar önce
Meraktan fragmanı izledik oradan bile pirim verdik aman arkadaslar sakın haaaaa sakııınnn üyelik alalım izliyelim evlerdennırak
Kirve Pubg
Kirve Pubg 8 aylar önce
Gençler lütfen dalga geçmeyin şifa dileyin Çok güzel olmuş lütfen bir daha olmasın. Fragmanı ile kalsın
Elif Kucum
Elif Kucum 8 aylar önce
Gene Bi Tiktok saçmalığı ile karşı karşıyayız şimdiden Allah ülkemize kolaylık versin sizede biraz akıl gençliğin hali berbat ilerde bende sizin gibi olmam inşallah
Bennisabro
Bennisabro 8 aylar önce
Nice greek movie🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷
Moonrise Ozk
Moonrise Ozk 8 aylar önce
Hayatımda böyle bir diziyi yapacak kadar bos zamanli insan topluluğunu bir arada görmedim yazıklar olsun beterin de beteri bu olsa gerek harcadığınız paraya yazık.
oturum aç
oturum aç 8 aylar önce
murat sonerden gelenler
SRHTRCZ
SRHTRCZ 8 aylar önce
leş gibi fragman
Kayra TUNÇ
Kayra TUNÇ 8 aylar önce
Çöp
selim eray
selim eray 8 aylar önce
Flimde tiktok varsa ben yokum Bilader herkes işini yapıcak oyuncu oyunculuk yapıcak tiktok çeken tiktok çekicek yeni yeni şeyler denemeyin bu flim tutmaz haydi eyvallah :)
Eldeniz Seferov
Eldeniz Seferov 8 aylar önce
ismi bulmakda cok zorlandilarmi acaba?
İrem Magunacı
İrem Magunacı 8 aylar önce
Bişey dicem bu HİÇ dizisinin 2 inci bölümünü sildinizmi bulamıyorum da ben
İ D
İ D 8 aylar önce
ARKADAŞLAR RİCAM GELENLER DİSSLİKE ATMAYI UNUTMASIN Bİ DİSSLİKE I ÇOK GÖRMEYİN
Esmanur Çetinel
Esmanur Çetinel 8 aylar önce
Bu neeee rezillik
Şule Yangoz
Şule Yangoz 8 aylar önce
Benim blutv de izliycegim tek dizi 01 olcak sanirim böyle şeyleride izlemem gidelim topluca belgesel falan izleyelim
Murat KAYA
Murat KAYA 8 aylar önce
0:38 Bu kim aq 😂😂😂Olum bu çocuğu bizim Batman'daki kekolar şeker niyetine yerler
ifle potter
ifle potter 8 aylar önce
yeter gerçekten yeter fenomenlerin salaklığı konunun iğrençliyi en sonunda ülkeyi terk edicem b*ktanlıkta ne kadar sınır aşabiliriz diye düşünülen bu saçma dizi ne kadar az yayılanırsa ülke geleceği için o kadar iyi olucak
Abdullah Yıldırım
Abdullah Yıldırım 8 aylar önce
lütfen piyasaya bu dizi çıkmasın
Muhittin Kapusuz
Muhittin Kapusuz 8 aylar önce
Berbat tiktok cularida aktör yaptılar ya belgesel izlemeye devam
ceren oksuz
ceren oksuz 8 aylar önce
Dizi sektörüne hakaret resmen
ALWAYS_BUSEM
ALWAYS_BUSEM 8 aylar önce
ÖZGÜR'ÜN OYUNDA ADI NE?
Merve
Merve 8 aylar önce
Alt tarafı bir dislike çok görmeyin :)
Imturk you
Imturk you 8 aylar önce
"Hiç" birşey olan insanlara hiçbirşeyimi veremem. Zamanımı da...
zeynep çalışkan
zeynep çalışkan 8 aylar önce
"Hiç" izlemiycem
Gülizar Eroğlu
Gülizar Eroğlu 8 aylar önce
Dıs ülkeye sorulur Sizce türkiye nasıl bir yer? Dış ükle: ımm 1 entrka 2 küfürbaz 3 mal mal filmleri olan show hader: türkiye filimleri yüzünden düşüyor ekonomi bile battı lütfen şu ülkeyi bi salın insanlar artık televizyonu açmaya korkuyoz yeteeer
Mert !
Mert ! 9 aylar önce
Bu diziyi severek izleyenler bi zahmet psikoloğa görünsün ya lütfen.
꧁ Ӏɑςհʍɑςմղ ꧂
꧁ Ӏɑςհʍɑςմղ ꧂ 9 aylar önce
2 bölümü final olarak bekliyoruz😽
Pembe Panter
Pembe Panter 9 aylar önce
Sanatçıların fenomen olduğu değil, fenomenlerin sanatçı olduğu sektör ~Murat Soner
Pamuk şeker
Pamuk şeker 9 aylar önce
Bu dizi tutulursa...Gerisini siz getirin
Eleven
Eleven 9 aylar önce
Bune amk
M. Eraslan
M. Eraslan 9 aylar önce
cidden bir koca HİÇ
Xcharcer
Xcharcer 9 aylar önce
DİZİ DE ADI GİBİ ''HİİİİÇ''
Sümeyye Zafer
Sümeyye Zafer 9 aylar önce
İğrenc iğrenc bi dizi bizi bataklıga suruklemekten baska neye yarar
BETÜİ GÜMÜŞ ATEŞ
BETÜİ GÜMÜŞ ATEŞ 9 aylar önce
Allah sonumuzu hayır etsin.
kadir Baba
kadir Baba 9 aylar önce
Hayatim gördügüm en Hayasiz dizi !
feride çağla yılmaz
feride çağla yılmaz 9 aylar önce
murat sonerden görüp fragmana gülmek için gelenlerdenim kjdhskjdhskjh
Pamuk şeker
Pamuk şeker 9 aylar önce
sjhshdjdhdhhd bende
Selma Bulut
Selma Bulut 9 aylar önce
Gercekten Oyunculuk okuyup oyuncu olmanın hayalini kuran onca genç varken, iki orasını burasını sallayıp arkadan arabesk müzikle telefona doğru yürüyen tiktokçular ve dış görünüşü güzel olup gram oyuncu olamayan mankenler o gençelerin hayalıni yaşıyor. Şarkıcılık içinde aynı şey geçerli gercekten sanat yapan insan kalmadı yolgeçen hanı oldu Türkiye de sanat..
Pamuk şeker
Pamuk şeker 9 aylar önce
Gördüğüm en haklı yorum
azelda
azelda 9 aylar önce
keşke oyuncuların tik tokçu olduğunu anlayacak kadar alakam olsaydı da şunu 1 dk boyunca izlemeseydim. Emeği geçen herkese yumurtaya can veren rabbim akıl, fikir versin.
Yoonwithluvia
Yoonwithluvia 9 aylar önce
Dizi izlememekten gurur duyuyorum😊 o kadar rekorlar kıran sanatçılar var iken Türkiye'de şu "insanların"(?) konuşulması sinir ediyor beni. ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN BEYNİM VAR İMİŞ DE ARMY OLMUŞUM! Eğer army olmasaydım büyük ihtimalle şunların seveni olurdum( sürü psikolojisi sebebiyle. Yoksa gram çekici gelmiyorlar). İlerde de gençliğime küfrederdim.
Rabia öztürk
Rabia öztürk 9 aylar önce
Bu ne lan. Siz bizim zekamızla mı dalga geçiyosunuz. Oyuncu yok ki burda. Çöpten alınmış gibi hepsi. Yemin ediyorum şunu izleyen harbi gerizekalı.
Show TV Canlı Yayın ᴴᴰ
Show TV
görünümler 939
HİÇ 2. Bölüm Fragmanı
0:55
Sıfır Bir
görünümler 285 B
Tozkoparan İskender 28. Bölüm 2. Fragmanı
0:58
Tozkoparan İskender
görünümler 477 B
4 BÜYÜKLER - 13.HAFTA ÖZET (SQUID GAME)
1:53
ARİF SEVİMLİ
görünümler 326 B
ELKIZI Dizi İncelemesi - Bi BOĞA Kalmıştı!
11:01
İbrahim Selim ile Bu Gece #89 Hazal Kaya, Ezgi Aktan
1:51:49
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 550 B
For My Family - Episode 12
2:21:58
KARDEŞLERİM
görünümler 11 Mn
#herkessussabizsusmak Teaser #2
0:32
Sıfır Bir
görünümler 302 B
Sıfır Bir - 6. Sezon 6. Bölüm (Final) Fragmanı
1:01
HİÇ 7. Bölüm Fragmanı
0:42
Sıfır Bir
görünümler 38 B
HİÇ 8. Bölüm Fragmanı
0:39
Sıfır Bir
görünümler 55 B
Tozkoparan İskender 28. Bölüm 2. Fragmanı
0:58
Tozkoparan İskender
görünümler 477 B
4 BÜYÜKLER - 13.HAFTA ÖZET (SQUID GAME)
1:53
ARİF SEVİMLİ
görünümler 326 B
ELKIZI Dizi İncelemesi - Bi BOĞA Kalmıştı!
11:01
İbrahim Selim ile Bu Gece #89 Hazal Kaya, Ezgi Aktan
1:51:49
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 550 B
Kalp Yarası 22. Bölüm Fragmanı | Ben vurmadım!
0:51
Ünlüler Hapishaneye Gidiyor
10:06
Troom Oki Toki TR
görünümler 231 B
Gönül Dağı 40. Bölüm
2:31:39
Gönül Dağı
görünümler 1,7 Mn
BTS & Papa Mochi Are Reunited!
10:11
The Late Late Show with James Corden
görünümler 7 Mn
Benim Hayatım 4. Bölüm  - Handan'ın Vasiyeti!
10:11
Benim Hayatım
görünümler 108 B
Teşkilat 23. Bölüm
2:22:35
Teşkilat Dizisi
görünümler 2,8 Mn